Fv. Lena Simone Jensen, Lene Hatlenes og Martine Larsen Rygh.

Artell og Turbo slår seg sammen

Vil fortsette å hete Artell Kommunikasjon fra februar, og danne Norges mest innovative kommunikasjonsteam innen helse.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Første februar slår Turbo seg sammen med helsekommunikasjonsbyrået Artell. Byråene har allerede samarbeidet om flere helseprosjekter og de ansatte kjenner hverandre godt.

Artell Kommunikasjon er spesialist på helsekommunikasjon og har gjennom 25 år levert kommunikasjonsløsninger for en rekke kunder innen helse og life science.

– De siste årene har vi sett en økende etterspørsel etter kompetanse innen digital strategi, multi channel og SoMe-rådgivning fra våre kunder. Nå slår vi ekspertisen sammen. Med Turbo inn i Artell styrker vi oss på digital kompetanse, og kan håndtere krevende oppdrag i den digitale utviklingen, sier byråleder i Artell Kommunikasjon, Lene Hatlenes i en pressemelding torsdag.

Slår sammen kreftene

Selskapet vil fortsette å hete Artell Kommunikasjon og ha helse som hovedsatsingsområde, og har ansatt Lena Simone Jensen og Martine Larsen Rygh for å styrke laget innen digital helsekommunikasjon.

– Dette gjør vi for å bidra til innovasjon og utvikling til beste for å våre kunder. Vi har et høyt fokus på fremtid og kontinuerlig kompetansebygging, kombinert med 25 års erfaring innen helse, pharmaindustri og folkeopplysning, slik at vi bidrar til at våre kunder når sine mål.

Turbo Kommunikasjon er eksperter på digital rådgivning og sosiale medier, og har de siste åtte årene levert et bredt utvalg tjenester til en svært spennende, grønn og bærekraftig kundeportefølje. Denne porteføljen har også rommet flere kunder innenfor helse.

– Målet vårt har alltid vært å jobbe med og for bra folk med hjertet på rett sted, og slik møtte vi gjengen i Artell. Etter flere år med god vekst sto Turbo ved et veiskille, og vi bestemte oss for å slå kreftene sammen med et annet dyktig byrå. Vi er glade for at vi nå blir kolleger med våre gode venner i Artell, sier daglig leder i Turbo Kommunikasjon Martine Larsen Rygh.

Powered by Labrador CMS