Ror ringer inn julen med ny rådgiver - har hentet inn Audhild Blomsø
– Det er tydelig et byrå som setter kunden først.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– For meg er det viktig at innovasjon og ny kunnskap får den oppmerksomheten den fortjener, forteller Blomsø i en pressemelding.
Ror kommunikasjonsbyrå har akkurat rundet ett år, og har allerede jobbet med noen av Midt-Norges største merkenavn slik som NTNU, SpareBank 1 SMN og Nye Hjorten Teater.
– Rått og inspirerende
Blomsø gleder seg til å komme i gang med arbeidet hos byrået nede ved bryggerekken.
– Ror møtte meg umiddelbart med nysgjerrighet og gode spørsmål, og det er tydelig et byrå som setter kunden først og som bryr seg om jobben de gjør. At tre kvinner gründet et byrå under nedstengingen, er også noe som jeg synes er ganske rått og inspirerende.
Hun får ansvaret for forretningsområdet kunnskapsformidling, og vil også bidra inn på Ror sine mer kommersielle kunder.
– Vi er kjempeglade for at Audhild velger å bli en del av Ror. Allerede fra første møtet overbeviste hun oss om at hun var den rette for oss i en vekstfase. Hun har en unik teft når det kommer til å omsette tung materie til historier du både husker og forstår, forteller daglig leder Siv Mykland.
Ror jobber tett med flere forskningsinstitutter både på strategi og kommunikasjon.
– Dette er i stor grad en del av vår kjernevirksomhet i dag og Audhild blir virkelig gull å dra inn på disse prosjektene for oss.