Camilla Bakjord (CMO, Sicra), Hanne Schrøder-Nielsen (Growth Marketing Manager, Ticketco), Cathrine Golf (CMO, Grunt), Bettina Isabelle Berntsen (CMO, Superoffice), Amina Kristensen (CMO, Com4), Macarena Sanchez (Web & CRM Lead, Marketing Minds).

TechMarketing blir til Marketing Minds

Et navnebytte skal signalisere en tydeligere retning og bredere faglig plattform.

Publisert

Endringen trådte i kraft 31. mars 2025 og markerer et nytt kapittel for aktøren, som siden oppstarten i 2018 har rettet seg mot B2B-markedsføring og teknologimiljøer.

Ifølge pressemeldingen er navnebyttet en respons på utviklingen både internt og i markedet. Selskapet viser til at de i dag jobber bredere enn tidligere, og ønsker å legge større vekt på menneskene og kunnskapen bak god markedsføring – uavhengig av bransje.

– Navnet TechMarketing beskrev vår opprinnelse – men det begrenset også hvem vi kunne være. Med Marketing Minds setter vi fokus på det som faktisk driver oss: menneskene, kunnskapen og tankesettet bak god B2B-markedsføring – uavhengig av bransje, sier Bettine Isabelle Berntsen, styreleder i Marketing Minds, i en pressemelding.

Navnebyttet skal ikke medføre store praktiske endringer for partnere og medlemmer, men skal understreke en tydeligere faglig og strategisk retning.

Endringen ble offentliggjort på et nettverkstreff, hvor gründerne Cathrine Golf, Hilde Nielsen og Bettina Berntsen presenterte den nye identiteten og delte bakgrunnen for rebrandingen.

– Vi tror ikke at fremtidens B2B-markedsføring formes av tilfeldigheter. Den skapes av mennesker med innsikt, erfaring og vilje til å tenke nytt. Marketing Minds er et navn som løfter frem dette fellesskapet – og inviterer flere med inn, avslutter Berntsen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS