First House etablerer nytt selskap - skal satse på bærekraft
Kommunikasjonsbyrået skal hjelpe næringslivet å kommunisere om bærekraft.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Kommunikasjonsbyrået First House har etableret et eget datterselskap ved navn Sustainability AS, skriver E24 lørdag ettermiddag.
Målet er å hjelpe næringslivet med å kommunisere om bærekraft, og dette skal være starten på en «kraftig satsing på bærekraft» i kommunikasjonsbyrået.
– Det at vi gjør dette er basert på den etterspørselen vi opplever både fra nye og eksisterende kunder, sier administrerende direktør Per Høiby i First House til E24.
I denne anledningen er Øyvind Isachsen ansatt. Frem til nå har Isachsen ledet selskapet Norweas, som arbeider for å fremme norsk fornybar energiproduksjon.
Høiby opplyser at de nå ansetter mennesker med «et moderne bærekraftssyn».
– Flere og flere kunder etterspør hjelp til å posisjonere seg og bidra til refleksjoner og vurderinger rundt fremtidens rammebetingelser både politisk og forretningsmessig, sier han.