Bauhaus har fått med Kristofer Hivju i ny reklamefilm
- Vi har måttet endre mye av kommunikasjonen vår under pandemien, sier markedsdirektøren i Bauhaus.
Denne artikkelen er over to år gammel.
I byggmarkedet Bauhaus sin nye reklamefilm ser vi de kjente skuespillerne Peter Stormare og Kristofer Hivju bygge hvert sitt utsiktstårn der de kan kommunisere med hverandre gjennom sang.
I en pressemelding opplyses det om at reklamfilmen har som mål å bygge Bauhaus som ett stort nordisk varemerke.
Filmen bygger på en følelse som mange kjenner på under pandemien - behovet for å uttrykke seg med kreativ glede og muligheten til å kommunisere med andre selv om det må være på avstand.
- Vi har måttet endre mye av kommunikasjonen vår under pandemien, og denne filmen er et godt eksempel på at den også hevet oss noen ganger. Å skape deg selv har vært et viktig uttrykksmiddel for mange i disse tider, og der er Bauhaus en aktivator, som vi håper Stormare og Hivju vil inspirere enda mer til å forstå, sier markedsdirektør Johan Saxne i Bauhaus.