– Jeg synes det er utrolig spennende at BDO har satset på å bygge et solid fagmiljø på marked og kommunikasjon.

Emil er ny leder for marked og kommunikasjon i BDO MidtNord

– Jeg kribler etter å komme i gang.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Emil Johansson kommer fra markedsavdelingen i SpareBank 1 SMN. Han er utdannet journalist og har erfaring fra NRK og Adresseavisen.

– Jeg gleder meg til å bli en del av et av landets ledende rådgivnings- og revisjonsmiljø, som også har en verdibasert kultur, sier Johansson i en pressemelding.

Sterkt fagmiljø

Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i BDO Norge består av 17 medarbeidere innenfor fagfelt som video, design, event, innholdsproduksjon, kommunikasjon og tilbudsstøtte.

– Jeg synes det er utrolig spennende at BDO har satset på å bygge et solid fagmiljø på marked og kommunikasjon. Jeg brenner for å bygge merkevare, og opplever at mye ligger til rette for at vi som team kan bidra til ytterligere å styrke BDOs posisjon i Norge - og som en av de mest attraktive arbeidsplassene i landet. Jeg kribler etter å komme i gang, sier Johansson.

Nysgjerrig

Tom Aleksandersen, regionleder i BDO MidtNord, er glad for å få med Johansson på laget.

– Vi opplever Emil som fremoverlent og nysgjerrig, og vi gleder oss til å få han inn i ledergruppa. Emil vil være med å bidra til at BDO fortsetter å være det foretrukne rådgivning- og revisjonsselskapet nord for Dovre, sier Aleksandersen i pressemeldingen.

Johansson begynner i BDO 1. august.

Powered by Labrador CMS