Emil er ny leder for marked og kommunikasjon i BDO MidtNord
– Jeg kribler etter å komme i gang.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Emil Johansson kommer fra markedsavdelingen i SpareBank 1 SMN. Han er utdannet journalist og har erfaring fra NRK og Adresseavisen.
– Jeg gleder meg til å bli en del av et av landets ledende rådgivnings- og revisjonsmiljø, som også har en verdibasert kultur, sier Johansson i en pressemelding.
Sterkt fagmiljø
Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i BDO Norge består av 17 medarbeidere innenfor fagfelt som video, design, event, innholdsproduksjon, kommunikasjon og tilbudsstøtte.
– Jeg synes det er utrolig spennende at BDO har satset på å bygge et solid fagmiljø på marked og kommunikasjon. Jeg brenner for å bygge merkevare, og opplever at mye ligger til rette for at vi som team kan bidra til ytterligere å styrke BDOs posisjon i Norge - og som en av de mest attraktive arbeidsplassene i landet. Jeg kribler etter å komme i gang, sier Johansson.
Nysgjerrig
Tom Aleksandersen, regionleder i BDO MidtNord, er glad for å få med Johansson på laget.
– Vi opplever Emil som fremoverlent og nysgjerrig, og vi gleder oss til å få han inn i ledergruppa. Emil vil være med å bidra til at BDO fortsetter å være det foretrukne rådgivning- og revisjonsselskapet nord for Dovre, sier Aleksandersen i pressemeldingen.
Johansson begynner i BDO 1. august.