Spire kommunikasjon ansetter ny digital markedsfører og innholdsprodusent
Det er Tone Aleksandersen som fikk jobben. Hun kommer fra en jobb som markedsansvarlig hos Big Horn Steakhouse.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Nå skal jeg få jobbe ut mot flere kunder, så det blir veldig varierende. Det er mye forskjellig Spire driver med, alt fra kjøpesenter og mote til bolig og eiendom, og idrett og kultur.
Det forteller Tone Aleksandersen som er ny digital markedsfører og innholdsprodusent i Spire kommunikasjon. Hun kommer fra jobben som markedsansvarlig hos Big Horn Steak House.
– Jeg fikk et godt øye til Spire kommunikasjon da jeg flytta til Jessheim. Jeg så det var ledig stilling, og har alltid hatt lyst til å jobbe i et byrå. Det er varierende, spennende kunder og de har mange spennende planer på blokka.
Hun mener det blir en del endringer fra hvor hun jobbet tidligere, til den nye jobben i Spire.
– På Big Horn hadde jeg en veldig alsidig stilling, nå blir den mer spisset. Jeg har bakgrunn som journalist, så jeg skal få jobbe en del med innhold.
Aleksandersen skal også få gleden av å lage innhold for sosiale medier.
– Jeg skal nok først og fremst lage innhold til nettsider og sosiale medier.
Journalistbakgrunnen hennes er hovedsakelig som frilanser.
– Jeg var først og fremst skrivende journalist som frilanser. Jeg jobbet etter hvert mer og mer med næringsartikler og innholdsmarkedsføring, så jeg ble trukket mot bransjen.
Aleksandersen gleder seg til den nye jobben, og den nye hverdagen.
– Jeg gleder meg til å kunne jobbe med så mye forskjellig, og å få nye utfordringer.