
Brettforbundet og Lerøy inngår samarbeid
Lerøy ønsker å nå de unge, og ser store muligheter i det nye partnerskapet.
– Det er utrolig gøy at en så anerkjent aktør som Lerøy blir med på laget. Dette viser at brettsportmiljøet og våre verdier er attraktivt for sterke merkevarer. Vi gleder oss til veien videre, sier Bijora Sardarian, generalsekretær i Brettforbundet, i en pressemelding.
Thomas Harstad, marked- og organisasjonssjef i Brettforbundet, mener at de har en unik mulighet til å engasjere og inspirere en ung og aktiv målgruppe.
– Brettsport representerer lek, fellesskap og inkludering. Derfor er det viktig for oss å samarbeide med innovative aktører som ser verdien i våre miljøer, sier Harstad.
Pål Erik M. Michelsen, Head of Brand & Innovation, Lerøy Seafood Group ASA, legger til følgende:
– Lerøy ønsker å nå de unge av flere viktige grunner. Vi vil gjøre sjømat mer relevant og attraktivt for en målgruppe vi har hatt mindre kontakt med de siste årene, samtidig som vi bidrar til gode og bærekraftige kostholdsvaner tidlig.
Lengden på avtalen kommer ikke fram i pressemeldingen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no