P4 opplever stor etterspørsel etter radioreklame – ansetter radiorådgiver
– Det å skulle jobbe med P4s erfarne og dyktige salgsteam gjør meg både ydmyk og supermotivert
Denne artikkelen er over to år gammel.
Ettersom mange nye kunder vil på radio og P4 opplever stor etterspørsel etter radioreklame, opplyser de nå om at de ansetter Cassandra Bakketeig Thomassen som ny radiorådgiver.
I meldingen skrives det at radio har stor vind i seilene for tiden, med stabile lyttertall, økt lyttertid og stadig nye annonsører som vil på radio. Bare i fjor hadde P4-gruppen 110 nye kunder på lufta, og den store pågangen gjør at det nå er behov for flere radiorådgivere.
Thomassen har en bachelor i internasjonale relasjoner og solid erfaring innenfor salg og forhandlinger.
Hun gleder seg til å ta fatt på jobben som radiorådgiver i P4-gruppen.
- Jeg har vokst opp med Lyden av Norge på ørene, og det å skulle jobbe med P4s erfarne og dyktige salgsteam gjør meg både ydmyk og supermotivert. Dette er de som på mange måter har formet radio-Norge slik vi kjenner det i dag, og det blir spennende å ta med mine internasjonale erfaringer og nye perspektiver inn i denne jobben, sier hun i meldingen.
Kundedirektør i P4-gruppen, Birgitte Løvaas, sier Thomassen har alt som skal til for å lykkes i mediebransjen.
- Vi er kjempefornøyde med å få henne på laget vårt. Cassandra er både sulten, grundig, empatisk og temposterk i tillegg til at hun er veldig sjarmerende og positiv. Alt vi ønsker oss i én og samme person, og en ekte P4-er, sier Løvaas.
Thomassen starter i jobben som radiorådgiver i P4-gruppen 1. april.