Marius Talmo får noe han har savnet i sin nye jobb.

Bluebird ansetter ny SEM-ekspert

– Gleder meg veldig.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Marius Talmo er en av de beste i bransjen når det kommer til digitale strategier og spesielt innenfor betalt søk, og Bluebird har styrket seg ytterligere med denne ansettelsen, sier Erik Thorsen som er leder i Bluebird Norge, i en pressemelding.

Etter seks år i IUM og Reprise som Head of SEM, samt to år som en del av faggruppen for betalt søk i Brasøk.no, starter han nå som digital strateg i Bluebird Norge.

– Bluebird jobber ekstremt godt med tech og data. Dette er noe jeg har savnet fra tidligere og jeg gleder meg til å bli en del av dette teamet og utvikle bransjen videre. Det å agere på data, bruke teknologien og utvikle nye løsninger til det digitale annonsemarkedet gleder jeg veldig til, sier han i pressemeldingen.

Digitalbyrået Bluebird Media ble grunnlagt av Magnus Dahlquist, Henry Mäkelä og Patrik Segersven. I dag har Bluebird vokst til 47 medarbeidere på tre år. Selskapet har kontorer i Stockholm, Helsinki og Oslo og har en årlig byråomsetning på rundt 55 millioner svenske kroner. Bluebird har kunder som Nordic Choice Hotels, KICKS, Byggmax og Kitchentime.

Powered by Labrador CMS