Jenifer Demir, Head of Paid Search i Brist.

Jenifer Demir er ny Head of Paid Search i Brist

Kommer inn med flere års erfaring innen digital markedsføring og performance.

Publisert

Jenifer Demir har en bachelorgrad i markedsføring fra Handelshøyskolen BI, med spesialisering i merkevarebygging. 

Hun startet sin karriere i Confex og gikk derfra til iProspect, hvor hun jobbet med betalt søk og performance marketing. Etter å ha drevet eget konsulentfirma de siste årene, går hun nå inn i en fulltidsrolle i Brist. 

– Etter flere år som selvstendig konsulent er det inspirerende å få muligheten til å jobbe med et så ambisiøst og kompetent team. Deres fokus på å kombinere forretningsstrategi og digital strategi er noe jeg virkelig liker, sier Demir i en pressemelding.

Thor Christian Valle startet Brist i 2018 etter fire år i Yahoo og sju år i iProspect. Sammen med daværende teamleder i Brandlab, Caroline Hanssen, har han bygget opp et digitalt boutique-byrå.

– Jeg møtte Thor Christian for første gang da vi jobbet sammen i iProspect. Vi jobbet med noen av de største kundene i Norge, og allerede da la jeg merke til hans unike teft for strategisk digital markedsføring. Etter å nå ha jobbet for Brist gjennom mitt eget firma, føles det naturlig å ta steget inn i selskapet i en større rolle, sier Demir.

– Vi er veldig glade for å ha Jenifer med på laget. Den lange erfaringen hun har med betalt søk og digital strategi, vokser ikke på trær i disse dager. Hun er en veldig verdifull ressurs for oss og for kundene våre, sier daglig leder Caroline Valle-Hanssen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS