Fv: Hanne Wangberg Veimo (HK Link) , Hans Alexander Mangen (HK Link), Kristina Hernes (Rosenborg Reklame), Roar Knudsen (HK Link), Heidi Jensen (Bunnpris), Oddny Sørsæther (Bunnpris), Thomas Stampe (Rosenborg Reklame).

HK Link og Bunnpris skal samarbeide

Målet er å styrke dagligvarekjedens digitale synlighet.

Publisert

For Bunnpris skal HK Link være en strategisk og rådgivende part i konseptutvikling og utforming av annonser, og i digitale kanaler. 

Sammen med Rosenborg Reklame har HK Link satt sammen et team bestående av både rådgivere, AD og tekstforfattere.

– Vi ønsket oss noen som tør å tenke annerledes og utfordre det vi allerede har gjort. Gjengen i HK Link liker utfordringer og tar jobben et steg videre. Når oppgaver løses, følger det ofte med et forslag om hva vi kan gjøre enda bedre, sier Oddny Sørsæther, markedssjef i Bunnpris, i en pressemelding.

– Det er en målsetning på huset at vi skal jobbe med nasjonale merkevarer med utspring fra Midt-Norge. Der treffer Bunnpris midt i blinken, forteller Hanne Wangberg Veimo og Roar Knudsen, rådgivere i HK Link.

Både i markedsføringsfaget og dagligvarebransjen må du kunne snu deg fort rundt. Oppgjøret på kassaapparatet lyver ikke – hver eneste dag får Bunnpris svar på om jobben de gjør er god nok.

– Dette trigger oss i HK Link. I samarbeidet med Bunnpris er det en stor fordel at vi jobber tett på hverandre i Trondheim, og kan levere på korte frister, understreker Veimo.

– Og i Bunnpris har vi funnet en partner som søker utvikling og fremgang. De er en utfordrer i dagligvarebransjen og for å skille seg fra konkurrentene mener vi de er nødt til å ha et tydelig uttrykk, legger Knudsen til.

På kort tid har flere kampanjer sett dagens lys. Sist ut var lanseringen av nystekt brød i alle Bunnprisbutikker, kalt «Rett fra Ovnen».

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS