HK Link og Bunnpris skal samarbeide
Målet er å styrke dagligvarekjedens digitale synlighet.
For Bunnpris skal HK Link være en strategisk og rådgivende part i konseptutvikling og utforming av annonser, og i digitale kanaler.
Sammen med Rosenborg Reklame har HK Link satt sammen et team bestående av både rådgivere, AD og tekstforfattere.
– Vi ønsket oss noen som tør å tenke annerledes og utfordre det vi allerede har gjort. Gjengen i HK Link liker utfordringer og tar jobben et steg videre. Når oppgaver løses, følger det ofte med et forslag om hva vi kan gjøre enda bedre, sier Oddny Sørsæther, markedssjef i Bunnpris, i en pressemelding.
– Det er en målsetning på huset at vi skal jobbe med nasjonale merkevarer med utspring fra Midt-Norge. Der treffer Bunnpris midt i blinken, forteller Hanne Wangberg Veimo og Roar Knudsen, rådgivere i HK Link.
Både i markedsføringsfaget og dagligvarebransjen må du kunne snu deg fort rundt. Oppgjøret på kassaapparatet lyver ikke – hver eneste dag får Bunnpris svar på om jobben de gjør er god nok.
– Dette trigger oss i HK Link. I samarbeidet med Bunnpris er det en stor fordel at vi jobber tett på hverandre i Trondheim, og kan levere på korte frister, understreker Veimo.
– Og i Bunnpris har vi funnet en partner som søker utvikling og fremgang. De er en utfordrer i dagligvarebransjen og for å skille seg fra konkurrentene mener vi de er nødt til å ha et tydelig uttrykk, legger Knudsen til.
På kort tid har flere kampanjer sett dagens lys. Sist ut var lanseringen av nystekt brød i alle Bunnprisbutikker, kalt «Rett fra Ovnen».
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no