Erik Solberg og Pelle Stensson gjenforenes i TRY Schjærven Media.
Erik Solberg og Pelle Stensson gjenforenes i TRY Schjærven Media.

Erik Solberg blir strategisk direktør i TRY Schjærven Media

Publisert

– Dette blir bare så bra og jeg gleder meg veldig til å være tilbake i byråbransjen. Jeg drives av kunder, faget, utviklingen, tempoet og alle dyktige mennesker. Å få lov til å være med på dette laget, komme tett på markedet og å få bidra i annerkjente og ikke minst dyktige miljøer som TRY og Schjærven er helt topp, sier Erik Solberg i en pressemelding fra TRY Schjærven Media. 

Solberg er ansatt som strategisk direktør.

Solbeg har lang erfaring fra bransjen og har tidligere hatt sentrale roller både i NRK, Carat og Dentsu. 

Han har blant annet hatt roller som digital direktør og strategisk rådgiver i Carat, leder for iProspect og leder for innsikt, data og teknologi i Dentsu. 

Nå sist kommer han fra «start-up-miljøet» Unbolt.

– Erik har i lang tid bevist en stor strategisk tyngde, en imponerende digital forståelse, jobbet som rådgiver for mange av bransjens største merkevarer, og vært med på å utvikle gode byråer. Dette er viktige og unike egenskaper, og akkurat det vi trenger i en fremtidsrettet byrågruppe som TSM, sier Pelle Stensson, leder for Try Schjærven Media, i pressemeldingen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS