Dette er vinnerne i årets Nordic PR Awards
Årets vinnere ble kåret på Nordic Light Hotel i Stockholm torsdag kveld.
I over ti år har Mynewsdesk arrangert PR Awards for å hylle organisasjoner som har utført glimrende PR-arbeid det seneste året.
Cappelen Damm vant i kategorien «Newsroom of the year Norway».
«Cappelen Damm har en genuin tilnærming til å omfavne alle muligheter i nyhetsrommet – perfekt for et selskap med et bredt spekter av historier å dele. Med en stor portefølje og historier som alle krever sin egen tydelige presentasjon, har de funnet sin egen klare og definerte stemme i kommunikasjonen. De skiller seg også ut med sin unike måte å involvere samfunnet på», skriver Mynewsdesk i en pressemelding.
Hjärt-Lungfonden og Ford vant den samme prisen for henholdsvis Sverige og Danmark.
Den svenske kaffeprodusenten Löfbergs vant prisen for «Newsroom of the century». GeBlod vant i kategorien «Purposeful PR».
Erotikk-kjeden Lelo vant i «Best innovative communication», og Tekniska Museet i «Mastering Measurement».