Prisutdelingen Nordic PR Awards foregikk i Stockholm.

Dette er vinnerne i årets Nordic PR Awards

Årets vinnere ble kåret på Nordic Light Hotel i Stockholm torsdag kveld.

Publisert

I over ti år har Mynewsdesk arrangert PR Awards for å hylle organisasjoner som har utført glimrende PR-arbeid det seneste året.

Cappelen Damm vant i kategorien «Newsroom of the year Norway».

«Cappelen Damm har en genuin tilnærming til å omfavne alle muligheter i nyhetsrommet – perfekt for et selskap med et bredt spekter av historier å dele. Med en stor portefølje og historier som alle krever sin egen tydelige presentasjon, har de funnet sin egen klare og definerte stemme i kommunikasjonen. De skiller seg også ut med sin unike måte å involvere samfunnet på», skriver Mynewsdesk i en pressemelding.

Hjärt-Lungfonden og Ford vant den samme prisen for henholdsvis Sverige og Danmark.

Den svenske kaffeprodusenten Löfbergs vant prisen for «Newsroom of the century». GeBlod vant i kategorien «Purposeful PR».

Erotikk-kjeden Lelo vant i «Best innovative communication», og Tekniska Museet i «Mastering Measurement».

Powered by Labrador CMS