SMFB Dinamo ansetter Carolina Skajem
– Vi ser en økende etterspørsel etter strategisk innhold.
– Jeg har gledet meg lenge til å komme i gang. Til å begynne å bruke ferdighetene og kunnskapen jeg har tilegnet meg gjennom utdanningen min og tidligere arbeidserfaring, forteller Skajem i en pressemelding.
– Dybden og bredden av kompetanse på huset er veldig spennende, og jeg har allerede fått bidra på alt fra krisetrening og kreative kampanjer. Det er en god læringskultur å komme inn i og folkene har vært veldig imøtekommende.
Skajem har en Master of Science fra University of Westminster i Digital Markedsføring og en Bachelor fra BI i Markedsføringsledelse med fordypning i digital markedsføring.
Bakgrunnen hennes gir en rådgiver som kan se helheten av strategi, digitale løsninger og godt innhold.
– Moderne konsumenter trenger godt innhold, det er ingen vei utenom. Den som kan levere riktig innhold, på rett sted og til rett tid er den som står igjen som vinneren, mener Hølje Tefre, CEO i selskapet.
– Carolina er en digital innfødt og kommer med sterk kompetanse på sosiale medier og digitale plattformer, selv rett fra skolebenken.