Fra venstre: Tonje Drevland, underdirektør i Forbrukertilsynet, Inger Lise Blyverket, adm. dir. Forbrukerrådet, Frode Hansen, adm. dir. Mascot Høie, Cathrine Pia Lund, adm. dir Svanemerket, Anne-Grethe Henriksen, markeds- og kommunikasjonssjef i Svanemerket
Fra venstre: Tonje Drevland, underdirektør i Forbrukertilsynet, Inger Lise Blyverket, adm. dir. Forbrukerrådet, Frode Hansen, adm. dir. Mascot Høie, Cathrine Pia Lund, adm. dir Svanemerket, Anne-Grethe Henriksen, markeds- og kommunikasjonssjef i Svanemerket

Høie får svaneprisen

Får skryt for å være kreative og nytenkende i markedsføringen sin.

Publisert

– Det er inspirerende å se at en norsk, sterk merkevare som Høie leverer på strenge miljøkrav, satser på kvalitet, og kommuniserer dette på en forbilledlig måte ut i markedet. Det bidrar til å gjøre det enklere for forbrukere å ta gode valg, sier Cathrine Pia Lund, administrerende direktør i Svanemerket, i en pressemelding.

Tirsdag 3. desember delte hun ut Svaneprisen 2023 til Høie.

I begrunnelsen sier juryen blant annet at «i tillegg til å kommunisere tydelig om sitt miljøarbeid, er de kreative og nytenkende i markedsføringen sin. Slik når de også ut til nye og yngre målgrupper, f.eks. på sosiale medier og i samarbeid med influensere. »

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS