Leverte rekordomsetning i 2020 - nå vil de satse på videre vekst i Norge
– I starten av april økte vi den norske staben.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Til tross for et år med pandemi økte N365 Norge byråinntekten med hele 55 prosent sammenlignet med 2019, opplyses det om i en pressemelding fra byrået som siden 2016 har spesialisert seg på konverteringsdrevet innholdsmarkedsføring.
– Vi var veldig spente på hvordan pandemien ville påvirke oss. Tett dialog med kundene og sterke resultater sørget for at vi fikk beholde tilliten til samarbeidspartnerne våre, til tross for mye usikkerhet. I tillegg fikk vi noen nye kunder med på laget, som også bidro til den sterke veksten i 2020, forteller Ida Christine Johannessen, ansvarlig redaktør for N365 i Norge i meldingen.
Hun trekker frem gode kunderelasjoner som en av de viktigste drivkreftene, oh internasjonalt samarbeid internt i byrået har vært en annen sentral faktor i det krevende året.
– Vi har ofte mange av de samme kundene i flere land og deler derfor mye erfaringer og kunnskap med kollegaene våre i Sverige, Danmark, Finland, England og USA, forteller Johannessen.
Som en del av Caybon Group (tidligere Mediaplanet Group) ligger det mye ressurser utenom eget byrå. Selskapet består, i tillegg til N365, av content marketing-byråene Mediaplanet, og svenske Appelberg. Nylig ble det også kjent at influenser-byrået Splay One blir en del av Caybon-familien.
Målsettingen for det kommende året er å bygge videre på den positive trenden. Dette innebærer også flere ansettelser.
– I starten av april økte vi den norske staben og vi planlegger å hente inn ytterligere en kollega i løpet av året, avslutter Johannessen.