Isobar utvider laget med tre ansettelser: – Kjempespennende
Byrået henter folk fra Apsis, Accenture og Nordic Choice.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Isobar opplever stor vekst innen forretningsområdet Martech, CRM og kundeopplevelse og opplyser i en pressemelding om at de nå kickstarter året med tre nye ansettelser.
Lina Berndtsson kommer fra stillingen som Team leder i Apsis og blir ny kundeansvarlig for CRM og Martech-kunder. Martin Belej kommer fra Accenture Interactive og Kristoffer Torp fra Nordic Choice Hotels. Martin og Kristoffer er ansatt som Martech Solution Consultants.
– I Isobar tror vi på å ansette dyktige mennesker med forskjellige bakgrunner, og ulike kompetanser. Denne trekløveren evner både å levere oppdatert spesialistkompetanse, strategi, kundeutvikling og ikke minst prosjektledelse innenfor vår Martech-portefølje, sier Charlotte Roppen, kundedirektør i Isobar i meldingen.
Blant kundene som har valgt Isobar som partner på området er Møller Mobility Group, Mester Grønn, og Nordic Choice.
2020 var et uvanlig år for alle i bransjen, men Isobar melder om at har opplevd en tydelig modenhet for martech blant de teknologisk ambisiøse kundene i markedet.
Nå skal Berndtsson får dermed oppdrag om å ta det overordnede kundeansvaret for merkevarene som faller innenfor kategorien.
– Det er kjempespennende å få jobbe med martech i Isobar som ikke bare kan tilby det teknologiske aspektet med de beste leverandørene, men som også har de kreative kreftene som behøves for å fortelle de beste historiene, sier hun.
Belej kommer fra konsulentbransjen.
– Isobar er en av få aktører i markedet som virkelig kombinerer kreativitet med teknisk kompetanse for å skape kundereiser som setter en ny standard for kommunikasjon mot sluttkunder. Jeg er allerede godt i gang med noen veldig interessante prosjekter, og gleder meg veldig til å se resultater som skapes sammen med våre kunder, sier Belej.
Torp har jobbet med Isobar tidligere fra kundesiden som CRM Technology specialist for Nordic Choice.
– Jeg kjente godt til Isobar og Dentsu og har alltid vært imponert av menneskene og martech løsningene som ble presentert. Det var en enkel avgjørelse å si ja til å være en del av dette spennende konsernet, avslutter Torp.