Øyvind Waage, Nanna Grønli, Carl Bækken, Patrik Bergfjord og Mads Rønold i Per Høj. Her ønsker de gjengen i Orkla velkommen.

Cheez Doodles ringte på hos Per Høj. Da skjedde dette

Skal lage nytt, langvarig kommunikasjonskonsept for Orkla-snacksen.

Publisert

I november og desember gjennomførte Orkla Confectionery & Snacks en byråkonkurranse der de inviterte fire byråer til å lage nytt kommunikasjonskonsept for Cheez Doodles. 

Julie Undlien Wisth, Erlend Heskestad, Philip Popescu Lindberg og Ane Stavland Jakobsen fra Orkla snikfotografert av Per Højs ringeklokkekamera før de ble ønsket velkommen.

Noen dager før jul var det avgjort, og valget falt på Per Høj.

– Det var gode leveranser fra alle fire byråer, men Per Høj viste størst kreativ styrke samtidig som de leverte bra på nesten alle andre parametre. Nå gleder vi oss veldig til å komme i gang ordentlig med videreutviklingen av konseptet, sier Julie Undlien Wisth, marketingdirektør i Orkla.

Rådgiver i Per Høj, Carl Bækken er, ikke uventet, veldig fornøyd med utfallet av byråkonkurransen: 

– Vi hadde en veldig god følelse etter presentasjonen, men det er alltid vanskelig å vite. Derfor ble vi veldig glade da vi fikk bekreftet magefølelsen og kunne ta juleferie med god samvittighet.

Arbeidsgruppa i Per Høj har bestått av kreatørene Øyvind Waage og Mads Rønold, planner Patrik Bergfjord, prosjektleder Nanna Grønli og rådgiver Carl Bækken. De ansvarlige i Orkla Confectionery & Snacks har i tillegg til Undlien Wisth vært Philip Popescu Lindberg, Ane Stavland Jakobsen og Erlend Heskestad. 

Powered by Labrador CMS