TRY Råd henter kompetanse fra Crayon
TRY Råd forsterker samarbeidet med Crayon.
Denne artikkelen er over to år gammel.
TRY Råd ansetter Christina Odéen som ny senior rådgiver. Hun vil ha hovedansvaret for å styrke TRY Råds satsning på B2B-kommunikasjon, og skal i tillegg videreutvikle og forsterke samarbeidet mellom Crayon og TRY. Odéen kommer rett fra Crayon Group fra stillingen som Director Alliances Marketing.
Dette kommer frem i en pressemelding.
– Hvis jeg skulle ta steget til byrå, var det TRY jeg ville jobbe hos og utfordre meg videre. Samtidig var det et krevende valg, fordi Crayon er et fantastisk selskap å jobbe i. Heldigvis skal jeg fortsatt ha mye med Crayon å gjøre, men nå som seniorrådgiver i TRY, sier Odéen.
Tar med seg et solid nettverk
Crayon er et globalt IT-selskap, og Odéen tar med seg et stort nettverk blant ledende globale leverandører som Microsoft, AWS, Adobe og Workplace from Facebook.
- Vi er stolte og glade over at Christina skal til TRY Råd. Vi kjenner henne godt som en kompetent, krevende kunde fra vårt samarbeid over flere år med Crayon, sier Torgeir Micaelsen seniorrådgiver og partner i TRY Råd.
Før Odéen kom til Crayon Group, ledet hun SMB-markedsføringingsteamet i Microsoft Norge for å senere jobbe som salg og markedsrådgiver for de viktigste partnerne til Microsoft i Vest-Europa. Hun har en Master of Business and Marketing fra University of Sydney i Australia.
Økende etterspørsel etter fagkunnskap
– Etter mange års arbeid på innsiden av teknologileverandører, ville jeg nå ta steget til byrå. Etter å ha samarbeidet med TRY de siste tre årene, blant annet gjennom utvikling av ny visuell identitet og en rekke små og store B2B-kampanjer.
Seniorrådgiver og partner Micaelsen, er ansvarlig for satsingen TRY Råd har mot teknologibedrifter, og leder de største prosjektene for TRY Råds teknologi- og IT-kunder. Han opplever økt etterspørsel etter rådgivning på disse feltene, og er svært glad for å få med Odéen.
– Gjennom arbeidet med Crayon Group de siste årene, har vi erfart hvor viktig det er å ha rådgivere med tung fagkunnskap, i tillegg til gode markedsførings- strategier og taktikker. Vi har bygget et eget team som jobber med å møte denne næringens behov for hjelp innen rådgivning og kommunikasjon, og det finnes få kandidater som kan tilføre vårt arbeid mer enn Odéen, avslutter Micaelsen.