Slik ser de nye flaskene ut.

Coca-Cola gir nytt liv til gammel kampanje

Navn på flaskene er tilbake.

Publisert

250 norske navn overtar logoplassen på flasker og bokser når Coca-Cola igjen oppfordrer til å «Share a Coke».

Første gang de gjorde dette var i 2013.

– Vi har tatt utgangspunkt i topplistene over navn i Norge, for at flest mulig skal føle seg representert. Også denne gangen er oppfordringen «Share a Coke», akkurat som i 2013. Vi håper folk får det morsomt med å se etter kjente navn på etikettene, og ikke minst – at de tar seg tid til å dele en drikke som har navnet til en de er glad i, med nettopp den personen, sier Ena Dulas, Marketing Manager i Coca-Cola Norge i en pressemelding.

Fokus på fellesskap, og det å dele opplevelser, ligger til grunn for at «Share a Coke»-flaskene igjen inntar norske butikkhyller, skriver de videre.

– Verden er mer digital nå enn i 2013. Gjennom «Share a Coke» vil vi si noe om at de beste minnene skapes gjennom å dele fellesskap og magiske øyeblikk med andre, utenfor skjermen. At du kan finne ditt eget navn på en flaske eller boks – og dele med venner, familie og andre som du finner navnet på – er for oss en konkret måte å gi uttrykk for dette, sier Dulas. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS