DNB skal selge boliger på Snap
DNB Eiendom og Marketer annonserer samarbeid med Snapchat for boligannonsering.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Snapchat er en spennende annonsekanal, med svært bred dekning i den norske befolkningen, sier Therese Frogner Sverre, kjedesjef for forretningsutvikling i DNB Eiendom i en pressemelding.
Nå vil de tilby Snapchat i stor skala som en del av deres markedspakke, skriver de i pressemeldingen.
Snapchat har i dag over 2,5 millioner unike norske brukere innom plattformen daglig, og er et av de mest brukte sosiale mediene i Norge.
Fra denne uken vil alle boligselgere som velger DNB Eiendom og Smart Solgt få, i tillegg til digital annonsering på Facebook, Instagram og en rekke nettaviser, en annonse på Snapchat som viser frem boligen til de mest aktuelle kjøperne.
– Vi er svært glade for å få med en annonsør som DNB Eiendom på laget, og ser frem til å jobbe tett med DNB Eiendom og Marketer over den neste tiden, uttaler salgsleder i Snapchat, Per Christian Strand Teslo i pressemeldingen.
Marketer er også godt fornøyd med samarbeidet. Thomas Meyer, medgründer og leder for bruktbolig, uttaler:
– At Snapchat nå tilbys som en del av markedspakken, er helt i tråd med denne målsetningen. Digital markedsføring er i rivende utvikling, og å tilby en markedspakke med relevant synlighet på tvers av flere kanaler er en helt essensiell del av et vellykket boligsalg.