Hafslund lanserer nå en ny kampanje med sitt nye byrå GR&EI. Fra venstre: Eivind Eidslott (tekstforfatter og rådgiver i GR&EI), Kristian Kjelman (event- og sponsorsjef i Hafslund), Kristin Paus (leder for markedskommunikasjon i Hafslund), Håkon Tønnessen (merkevaresjef/VP Brand i Hafslund) og Torstein Greni (Kreativ leder i GR&EI).

Hafslund med nytt byrå og ny kampanje

Hafslund lanserer ny merkevarekampanje i samarbeid med byrået GR&EI.

Publisert

– Nå ønsker vi å bli enda tydeligere på hvem vi er, hva vi gjør og hvor vi skal. Det krever en strategisk reposisjonering, hvor god kommunikasjon og historiefortelling spiller en nøkkelrolle, sier sier Håkon Tønnessen, merkevaresjef i Haflsund, i en pressemelding. 

De lanserer nå kampanjen «Gjør det fornybart». Byrået bak kampanjen er GR&EI, som består av Eivind Eidslott og Torstein Greni.

– At Hafslund velger GR&EI er ikke bare en fjær i hatten for oss, sier Eivind Eidslott, tekstforfatter og rådgiver i det vesle byrået. 

– Det er også en anerkjennelse av våre underleverandører og andre små byråer – og viser at de største aktørene tenker nytt når de ønsker kreativ og strategisk hjelp.

Kampanjen vil være synlig på både tv, online video, sosiale medier, display, kino, podkast, boards og print.

Under kan du se videoen som er en del av den nye kampanjen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS