To greie fyrer, Torstein Greni med hjelm og Eivind Eidslott med pekefingeren.

Sommerpraten:

– Jeg publiserte en flunkende ny reklamefilm på egen YouTube-kanal før lansering og TV-visning

Torstein Greni er en GR&EI fyr, og nå har han lært seg hva en emneknagg er.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer. I tillegg får vi høre litt om hvilke tabber vedkommende selv har gjort på jobb og hvilke råd de vil gi andre som ønsker lykkes i bransjen.

Én av to greie fyrer Torstein Greni, deler sine sommerplaner med KOM24.

– Hva gjør du i sommer?

Det blir et slags zero emission mission i år. Utendørs eventyr på elektrisk motorsykkel. Store opplevelser med små klima-avtrykk.

– Hvilken låt gir deg mest sommerfølelse?

Vi skal nok tilbake til Manu Chao på slutten av 90-tallet. Clandestino kanskje? Nå følte jeg meg gammel, igjen.

– Hvordan oppsummerer du 2021 i kommunikasjonsbransjen så langt?

– Teams har gjort oss dobbelt så effektive. GR&EI, det lille byrået til Eivind og meg, har gapt stort og hatt et svært innholdsrikt år.

– Hvilken bransjeperson har imponert deg i år?

Thorbjørn Ruud i POL, fordi jeg liker så godt at godt når reklamefolk kan tegne.

– Hva er årets flause til nå?

Uten å gå i detalj, tror jeg de fleste på kommunikasjonslinja ville ha håndtert media bedre enn et visst rederi langs norskekysten.

– Hva er den største tabben du har gjort på jobb?

Skal vi ta opp det nå?️ Jeg har tabbet mye og ofte, men jeg tror ikke jeg har gjort de samme om igjen – så mange ganger i hvert fall. Unnskyld! Dere vet hvem dere er.

– Kan du ikke by på en av tabbene?

– Jeg publiserte en flunkende ny reklamefilm på egen YouTube-kanal før lansering og TV-visning. Den dukket opp i feeden hos flere og jeg tok litt av luven av kundens lansering. Dette var nokså tidlig i YouTubes historie. Jeg lærte raskt mye om emneknaggens kraft da kommunikasjonssjefen ringte meg.

– Hva er ditt beste råd til en som ønsker å lykkes i kommunikasjonsbransjen?

Tøy mye og ofte. Den som er mjuk og har omstillingsevne trives godt og lenge i denne bransjen.

Powered by Labrador CMS