Sabre Awards: To gull til verdens vakreste eventyr
PR-operatørene stakk av med kveldens første gull i Sabre Awards. Like etter vant de nok en seier for verdens vakreste gamingeventyr.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– To gull i Sabre Awards til «verdens vakreste eventyr» for Ubisoft, er over all forventning og vi er hoppende glade! All honnør til teamet hos i PR-operatørene med bistand av Kite Kommunikasjon og event for strålende gjennomføring. Nå skal vi feire!, sier byråleder i PR-operatørene Petter Thorendahl til KOM24.
Sabre Awards henger ekstra høyt for PR-operatørene.
– Det er en av, om ikke den største konkurransen innen PR i EMEA, og selv om vi har vunnet priser der før, er vi ikke bortskjemte i akkurat denne konkurransen. Det er derfor ekstra stas å være nominert, og forhåpentligvis vinne i kveld, skrev kreativ leder og kundeansvarlig i PR-operatørene Eivind Hammer Myhre til KOM24 tidligere i dag.
Og «The world’s most beautiful gaming experience», ble belønnet med to gull, i kategoriene:
«Best in digital promo & activation», og «Social media/social networking campaign».
– Dette var helt kanon, vi var jo allerede svært fornøyde med å ha vunnet i In2 Sabre, men å vinne i hovedkonkurransen og, gjør det hele enda bedre. Jeg vil igjen takke Ubisoft for at de trodde på ideen og Kite, ved Simon Bentsen og Steffen Walstad, for at de ble med til Lofoten. Ikke minst må jeg gi sjefen, Petter Thorendahl skryt for at han lot meg og teamet satse såpass hardt på det vi mente var en svært god ide. Vi gleder oss til å feire denne, og både tror og håper på flere anledninger i andre konkurranser utover året, sier Hammer Myhre.
PR-operatørene var nominert med to prosjekter:
- «From Zero to Hero» for Farmasiet med PR-operatørene i kategorien «Nordics».
- «The world’s most beautiful gaming experience» for Ubisoft Nordic av PR-operatørene med Kite communication & event i kategorien «Social Media/Social Networking Campaign»