Fra venstre: Håkon Vierdal (Head of Media Strategy), Susanna Bakken Nielsen (Media Lead) og Karl Oskar Berg Myran (Media Lead).

EssenceMediacom henter fra TRY og Atyp

Byrået ansetter to nye media leads og en ny head of media strategy.

Publisert

Jan Berthrand Danielsen er fortsatt ganske fersk som sjef i EssenseMediacom, og ansetter nå tre nye i nøkkelroller. Det skriver de i en pressemelding.

Håkon Vierdal tar over rollen som Head of Media Strategy. Han kommer tilbake til EssenceMediacom etter mer enn seks år i TRY Opt, der han har vært rådgiver og kundeansvarlig.

– Strategi, innsikt og kreativitet blir bare viktigere som konkurransefortrinn fremover, og her er Group M-byråene virkelig godt rustet med innovative teknologiske løsninger som både effektiviserer prosesser og skaper merverdi for kundene, sier Vierdal.

Susanna Bakken Nielsen kommer fra stillingen som medierådgiver i byrået Atyp, og går inn i stillingen Media Lead. 

– Susanna har vist en eksepsjonell evne til å levere resultater og vi er svært fornøyde med å ha henne med på laget, sier Jan Berthrand Danielsen.

– Jeg ser frem til å bli en del av et miljø med sterke fagmiljøer i flere ledd. Og ikke minst – den teknologiske kunnskapen. Her ligger EssenceMediacom langt fremme, sier Nielsen selv.

Karl Oskar Berg Myran går inn i et vikariat som Media Lead, hentet fra deres eget spesialistmiljø i GroupM. 

– Jeg ser frem til å tre inn i min nye rolle. Jeg har lenge hatt et ønske om å utvide min kompetanse innen medie- og markedsføringsfaget, og i denne stillingen får jeg muligheten til å jobbe enda tettere med kundene våre på et mer strategisk nivå, sier Myran.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS