Stine Helland og Kristine Vogt Beylegaard begynner begge i Tun Byrå.

Tun Byrå styrker laget

Henter spisskompetanse fra både Mindshare og Eurofins.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi er svært glade over å ha fått strategisk rådgiver Kristine Vogt Beylegaard og sivilagronom Stine Helland med på laget. Kompetanseområdene deres er på hver sin måte veldig viktig for Tun Byrå, sier leder Marianne Vangsøy i en pressemelding.

Tun Byrå er Tun Medias eget innholdsbyrå, og tilbyr innholdsmarkedsføring til primært distrikts- og landbrukskunder.

Kompetansen har stått på ønskelista

Kristine Vogt Beylegaard er ansatt som strategisk rådgiver. Hun har produsert innhold for nett og TV i over 15 år, både i TV 2 og som frilanser.

– Jeg er vokst opp på landet og alltid vært opptatt av norsk matproduksjon. Vi er inne i en spennende tid for norsk landbruk og jeg gleder meg til å være en god rådgiver for kundene til Tun Byrå i et medielandskap som stadig endrer seg.

De siste årene har hun jobbet i mediebyrået Mindshare, med kunder som Helsedirektoratet, FHI, Røde Kors og Norges sjømatråd.

– Kristine kjenner mediemarkedet og kan rådgi på kanalvalg, plattform og type innhold. Å få inn mediebyråkompetanse har lenge stått på ønskelista. Nå er vi styrket på strategisk rådgiving og kan utarbeide helhetlige innholdsstrategier for kundene våre, sier Vangsøy.

Henter inn landbrukskompetanse

Stine Helland er utdannet sivilagronom fra Norges landbrukshøgskole.

– Jeg har et stort engasjement for norsk landbruk og alltid drømt om å få skrive mer. I Tun Byrå får jeg kombinert landbrukskompetansen min med å skrive, så det er helt perfekt.

Helland har jobbet i landbruket i over 20 år, nå sist i Eurofins, der hun blant annet har hatt ansvar for markedsføring og kommunikasjon.

– Nisjen vi jobber i krever høy grad av landbrukskompetanse, og kundene våre forventer at vi er kompetente på dette fagområdet. Derfor er det viktig å få inn en skribent med denne spisskompetansen, avslutter Vangsøy.

Powered by Labrador CMS