Europris med personalisert bursdagshilsen
Europris-kunder får nå både bursdagshilsen og bursdagsgave.
Gjennom 2024 kommer flere i kundeklubben til å få en overraskelse på bursdagen sin. De får både en bursdagsgave og en egen filmsnutt.
– Vi har stor tro på at dette vil vise enda mer av den unike og rause personligheten til Europris. Det er et steg mot å gjøre kommunikasjonen vår varmere og mer personlig og det er ekstra gøy at mange ansatte deltar foran kameraet i produksjonen, sier Per Gustav Barth-Hansen, markedssjef i Europris i en pressemelding.
Filmen er laget i samarbeid med produksjonsselskapet Kringle og teknologiselskapet SEEN, som eies av blant andre Petter Stordalen.
SEEN sto også bak Erna Solbergs personaliserte reklamestunt under forrige valgkamp. Circle K benyttet også teknologien før jul for å takke sine kunder.
– Vi i SEEN mener denne filmen setter en ny standard for hvordan merkevarer bør anerkjenne sine kunder, sier Martin Nerstad, administrerende direktør i SEEN.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no