Kreativ leder i Fargerike, Tale Henningsen

Fargerike vant Nordic PR Award

– Tikker alle boksene.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Mynewsdesk har jobbet hardt for å få opp kjennskapen til sine brukere og har de siste ti årene arrangert en Nordic PR Award for å løfte godt PR-arbeid blant kundene sine.

Nylig er vinnerene av årets konkurranse klar og det var Fargerike som stakk av med den norske prisen i kategorien Newsroom of the year.

– Vinneren av «Newsroom of the year Norge» tikker alle boksene for et vellykket nyhetsrom ved å skape inspirerende og appellerende historier med en naturlig kobling til produktet. I tillegg har de med stor suksess klart å holde seg top-of-mind med kontinuerlig, velprodusert og interessant innhold som fanger leseren og oppmuntrer til videre lesing, skriver juryen i sin vurdering.

De andre nominerte her var Destinasjon Trysil og Grønn Byggallianse.

I Sverige var det Löfbergs som stakk av med seieren og i Danmark var det Fuldkornspartnerskapet.

Powered by Labrador CMS