Lisa Komnæs Jæger har kastet seg inn i den nye jobben på Fjord Line.

Lise Komnæs Jæger er ny markedssjef i Fjord Line

Hun har tidligere jobbet i konsulentfirmaet Sopra Steria.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

«Etter mer enn syv spennende år i byråbransjen bytter jeg nå til «andre siden av bordet» forteller Lise Komnæs Jæger på sin egen LinkedIn torsdag. 1. oktober skiftet hun fra konsulentselskapet Sopra Steria til fergeselskapet Fjord Line, som Head og Marketing.

Jæger forteller at hun synes det er veldig spennende med jobbskifte, og har kost seg første uke i jobben.

– Jeg har jobbet i byrå nå i mange år, før det i Schibsted over en lengre periode. Nå hadde jeg muligheten til å gå over til kundesiden, noe jeg hadde lyst til. Fjord Line er et veldig spennende selskap i forhold til digitalisering og fokus på kundereisen og kundeopplevelse, så dette blir veldig bra, forteller hun.

Hun vil i Fjord Line bidra til å tenke helhetlig på de gode kundeopplevelsene fra a-å.

– I vår avdeling kommer vi til å fokusere på å bygge en helhetlig markedsstrategi og merkevareplattform på tvers av våre markeder, vi skal inspirere til reiselyst og øke nettsalget.

Tidligere, i Sopra Steria, ledet Jæger en avdeling som leverte tjenester innen digital markedsføring og kommunikasjon til selskapets kunder.

– Det har vært utrolig inspirerende og spennende denne første uken. Jeg har fått lov å ta del i en nyoppstartet strategiprosess, og fra et markedsføringsperspektiv er kompleksiteten i forhold til ulike segmenter stor her i Fjord Line. Dette gjør den nye jobben ekstra spennende.

Hun gleder seg til å kunne fokusere på markedsføring og kommunikasjon som fag, og sier det er et veldig inspirerende selskap å komme om bord i.

– Jeg har ikke så mye kunnskap rundt fergedrift og båt, utenom den lille båten jeg har liggende på fjorden selvfølgelig, men jeg gleder meg.

Powered by Labrador CMS