Maja Rolland er ny markedsansvarlig i SRF
Var intern i Salgs- og Reklameforeningen, og vender nå tilbake.
Salgs- og Reklameforeningen (SRF) har ansatt Maja Rolland som markedsansvarlig. Det kommer fram i en pressemelding.
Med denne ansettelsen har SRF nå fire dedikerte fulltidsansatte som jobber for å fremme salgs- og markedsføringsfaget i Vest.
Rolland har en bachelorgrad i markedsføringsledelse fra Handelshøyskolen BI og hadde i fjor internship i SRF.
– Etter å ha hatt internship i SRF, var det en liten drøm å få komme tilbake. At det skulle skje så fort var helt fantastisk.
– Jeg har hatt gleden av å treffe mange av SRFs medlemmer, og vet hvor faglig sterkt dette nettverket er, sier Maja Rolland.
SRF har nå over 2000 medlemmer som representerer mer enn 350 bedrifter i næringslivet i Vest.
– Salg og markedsføring spiller en avgjørende rolle for næringslivets suksess, spesielt for selskaper som ønsker å skalere opp, og for nyetablerte virksomheter som søker å lykkes både i Norge og på eksportmarkeder.
– Med Maja Rolland som markedsansvarlig, vil SRF fortsette å være en drivkraft i utviklingen av fagfeltene og sørge for at bransjene fortsetter å vokse og blomstre, sier daglig leder Mariell Sæternes.