Stine Samland begynner som Head of Digital Marketing i Picapoint.

Stine Samland går fra PHD til Picapoint

Stine Samland er ansatt som Head of Digital Marketing i Picapoint.

Publisert

– Picapoint er et spennende og lettbeint byrå med en solid kundeportefølje og imponerende mye kunnskap. Det var et enkelt valg, sier Stine Samland i en pressemelding.

Hun er ansatt som Head of Digital Marketing ved byråets kontor i Oslo, og skal styrke fagområdet innen digital markedsføring og sosiale medier. 

I Picapoint gjenforenes hun med tidligere kollega fra Knowit, leder for merkevareutvikling, Tom Lekven Nilsen. Siden Knowit, har Samland blant annet jobbet som Performance advisor i Elg og som Digital Manager i PHD.

– Stine har etter hvert opparbeidet seg solid erfaring fra både byrå og kundesiden, og det blir spennende å få henne inn i varmen. Vi gleder oss over det hun bringer til torgs, sier Nilsen.

Før hun gikk til PHD var Samland markedssjef for tech-selskapet Unite Living, og brukte Picapoint som samarbeidspartner for å utvikle merkevaren.

– Hennes evne til å bygge sterke digitale merkevarer på tvers av fagområder, engasjere målgrupper og levere målbare resultater er litt av det som imponerer oss. 

– I tillegg har hennes analytiske evner og datastyrte beslutningstaking gjort henne til en kløktig markedsfører som vi og kundene våre kommer til å nytte godt av, sier Nilsen.

– Å jobbe for en såpass fremoverlent og tverrfaglig organisasjon som Picapoint, er noe jeg ser frem til. De har bygget et solid grunnlag og er gode på å tilpasse seg et marked i endring. Både når det gjelder å utforske og å ta i bruk nye muligheter innen teknologi, men også sørge for konsistent kvalitet i leveransene. Jeg gleder meg til å ta fatt på nye oppgaver og å dyrke nye kundeforhold, avslutter Samland. 

Powered by Labrador CMS