SOMMERPRATEN:
Sommeren Orhan flyttet til Oslo står som et av hans sterkeste minner
– Alt ble plutselig en ny opplevelse igjen!
I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer. I tillegg får vi blant annet høre hva deres beste sommerminne er, hvilken bransjeperson de mener man bør følge med på, og hvilke råd de vil gi til unge mennesker som ønsker å lykkes i bransjen.
I dag er det Orhan Kuresevic, kreatør i Foll Reklame, som svarer i Sommerpraten.
– Hva skal du gjøre i sommer?
– Jeg kommer til å bruke sommeren på oppussing og flytting med litt sol og strand mellom slagene!
– Hva er ditt beste sommerminne?
– Sommeren jeg flyttet til Oslo er et kjerneminne. Ny by, nytt sted, ny skole og nye folk. Alt ble plutselig en ny opplevelse igjen!
– Favoritt-is gjennom tidene?
– Is og bart er sjeldent en ryddig affære, men sier aldri nei til en Gigant.
– Nevn en bransjeperson å se opp for i fremtiden
– Det er så mye bra talent der ute, men jeg tror jeg må si Franscesca Miani. Hun er så kreativ at det er vanskelig å ikke måpe noen ganger!
– Uten å nevne noen fra ditt eget byrå, hva er den beste kampanjen du har sett til nå i år?
– Finn.no sin mandag er helt rå. Så enkelt men likevel effektivt!
– Hva er ditt beste råd til unge som ønsker å lykkes i kommunikasjonsbransjen?
– Vær samarbeidsvillig og åpen for forslag. Finn et miljø som du lar deg inspirere av, men som også hjelper deg med å vokse.
– Du må være med i et realityprogram. Hvilket velger du, og hvorfor?
– Med tanke på oppussingen som kommer, så hadde jeg definitivt valgt Extreme home makeover! De sender deg på ferie og du kommer hjem til et nyoppusset hjem, JA TAKK! Dog hvis du nevner at du har ÉN liten interesse eller hobby så er det nå hovedinspirasjonen til hele oppussingen. Kan bli for mye av det gode også.