INEVO er det digitalt markedsføringsselskap som består i dag av 27 markedsførere i Oslo og Stavanger. Selskapet er eid av Frode Vik og Karl Philip Lund og hadde i 2020 byråinntekter på 15 millioner, med et resultat på 1,7 millioner.

Inevo satser ungt, ansetter sju talenter for å bygge neste generasjon

– Den økte pågangen med nye prosjekter er helt i tråd med vår ambisjon om å vokse ytterligere i 2021.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Som følge av gode resultater i 2020, øker det digital markedsføringsbyrået INEVO bemanningen og ansetter sju personer. Blant nyansettelsene er det hovedsakelig neste INEVO-generasjon med Operative Markedsassistenter (OMAer).

– Vi merker stor etterspørsel etter en samarbeidsmodell vi har jobbet med og utviklet siden 2016. Samarbeidsmodellen (OMA-modellen) går ut på at bedrifter får en dedikert ressurs 1-3 dager i uken som blir en vitamininnsprøytning i kundens markedsavdeling, forteller partner i Inevo, Karl Phillip Lund i en pressemelding til KOM24.

Han legger til videre at de samtidig kobler ressursen på ulike spesialister fra INEVOs fagmiljø ukentlig og løfter de store utfordringene. Resultatet blir en samarbeidsmodell hvor man både får strategisk kompetanse og operativ gjennomføringskraft uten fordyrende mellomledd, og en unødvendig kompleks byråstruktur.

INEVO har tradisjon for å rekruttere, lære opp og videreutvikle markedsføringstalenter. De nye operative markedassistentene er Vetle Sørøy, Markus Wachek Johnsen, Linn Diana Abel og Daniel Theodor Hjertvik Henriksen.

– Den økte pågangen med nye prosjekter er helt i tråd med vår ambisjon om å vokse ytterligere i 2021, og det var naturlig for oss å utvide med enda flere operative markedsassistenter nå, sier daglig leder Frode Vik.

Teamet styrkes også på UX, design og utvikling med fullstack utvikler Byamungu Kabiraba og UX designer Katarina Cordas. De vil bli en sentral del av deres User Experience team som tar for seg utvikling, design og brukertesting.

Powered by Labrador CMS