Xbox velger Hill+Knowlton Strategies som sitt nordiske PR-byrå
– Vi gleder oss veldig til å kunne jobbe med en så spennende merkevare, sier kundeansvarlig.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi har alltid elsket Xbox og hatt et sterkt engasjement for spill, uttaler Lars Marius Matre, kundeansvarlig for Xbox i Hill+Knowlton Norge i en pressemelding.
Vinneren av PR-oppdraget for Xbox i Norge er Hill+Knowlton Strategies, som sammen med sine nordiske kolleger vil styre de daglige mediarelasjonene. Byrået vil også jobbe med nye prosjekter og lokale muligheter, i tillegg vil byrået bistå Xbox med å fremheve deres spillkatalog til både konsoll og PC.
– Norge og Norden er sterke markeder når det kommer til gaming, og det er stor interesse i både befolkningen, media og forretningsbransjen. Det er derfor utrolig gøy at Xbox har valgt oss som sitt nordiske byrå, og vi gleder oss veldig til å kunne jobbe med en så spennende merkevare, sier Matre videre i samme melding.