Hans Henrik Sørensen er markeds- og kommunikasjonsdirektør i selskapets norske avdeling og skal kombinere den nye rollen med sin nåværende.

Hans Henrik blir CMO i Humana

– Jeg gleder meg til å i enda større grad være med på å definere hva moderne markedsføring skal være for Humana og å utnytte alle mulighetene som ligger foran oss.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Det svenske omsorgskonsernet Humana AB ansetter Hans Henrik Sørensen som Chief Marketing Officer (CMO).

– Å markedsføre de gode tjenestene, som de kompetente medarbeiderne i Humana utfører hver dag for å sørge for at alle skal ha rett til et godt liv, er utrolig engasjerende og viktig. Samtidig opererer vi i et marked hvor tjenestene vi leverer er politisk omdiskuterte, og det stiller ekstra krav til måten vi kommuniserer på, sier Sørensen i en pressemelding mandag.

Vil utnytte alle mulighetene

Han er i dag markeds- og kommunikasjonsdirektør i selskapets norske avdeling og skal kombinere den nye rollen med sin nåværende.

– Jeg gleder meg til å i enda større grad være med på å definere hva moderne markedsføring skal være for Humana og å utnytte alle mulighetene som ligger foran oss. Digitaliseringen foregår i et rasende tempo og det vil legge premissene fullstendig for markedsstrategiene våre.

Humana er et ledende nordisk omsorgsselskap med over 16 000 ansatte som omsatte for 8 188 milliarder svenske kroner i 2021.

– Hans Henrik er en sterkt medvirkende årsak til våre norske virksomheters flotte resultater de siste årene og vil kunne bidra til beste for hele Humana, sier Johanna Rastad, Humanas administrerende direktør.

Powered by Labrador CMS