Helene blir Markeds- og kommunikasjonsdirektør i twoday
Helene Rognskog endrer rolle innad i selskapet.
– Helene har vært en drivende kraft i markedsarbeidet vårt i flere år. Hun har jobbet bredt innen markedsføring, med alt fra PR og digital synlighet til fysiske arrangementer og høykvalitets leadsgenerering, sier Kristin Nyberg, administrerende direktør i twoday, i en pressemelding.
Twoday ble lansert i oktober 2022 etter at private equity-fondet CVC Capital Partners kjøpte konsulentdivisjonen til Visma.
– Da twoday ble lansert i fjor høst fikk markedsavdelingen en ny utfordring. Vi skulle bygge en helt ny merkevare i et marked der mange sterke aktører kjemper om oppmerksomheten. Vi startet med navneslipp i oktober, og nå et drøyt halvår senere blir vi i twoday regnet som en av de store aktørene på markedet. Dette hadde ikke vært mulig uten den dyktige markedsavdelingen vår med Helene i spissen, fortsetter Nyberg.
– Det har vært åtte morsomme og lærerike måneder siden vi lanserte vårt nye navn. Jeg gleder meg til å bygge twodays merkevare videre ved å dele av vår kompetanse, fortelle om de dyktige folka våre og de gode løsningene vi leverer for kundene våre, sier Rognskog.
Rognskog har en mastergrad fra Handelshøyskolen BI innen strategisk markedsføringsledelse. Hun jobbet i et digitalt markedsføringsbyrå før hun ble en del av twoday i 2017.