Mediaforums nye faggruppe er klar for covid–konferanse i november
– Vi har fått på plass en utrolig solid faggruppe.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Mediaforum er godt i gang, og nå melder de at den nye faggruppen er utpekt.
Det skriver styreleder, Masha Scekic i en pressemelding til KOM24. Hun er også operativ i faggruppen.
Høsten på deres side
Fagansvarlig, Janicke Holst Eckbo, er svært fornøyd med sammensetningen.
– Vi har fått på plass en utrolig solid faggruppe – dette er en engasjert gjeng med masse kompetanse og bred bakgrunn både fra medie-, PR- og reklamebyrå, og ikke minst publisist- og annonsørsiden. Vi har hatt gode diskusjoner om hva vi vil oppnå med Mediekonferansen i år.
Organisasjonen som er basert på frivillig arbeid, har allerede gjennomført sin første samling og er i full gang med planleggingen av årets fagkonferanse, som er satt til 04. november.
Bransje i endring
Med tanke på dagens koronasituasjon og fremdriften på vaksineringen, er alt på Mediaforums side for å klare å gjennomføre en vellykket fysisk konferanse med prisutdeling
– Dette er superspennende, og vi gleder oss veldig til november. Dette blir min første konferanse som styreleder i Mediaforum. Jeg ser frem til å dele våre tanker og skissere den retningen vi nå skal ta, forteller Scekic.
Eckbo ønsker at dette mediakonferansen skal fortsette å være en arena hvor de løfter blikket og knytter tematikker i bransje opp mot større trender og utfordringer.
– At bransjen står overfor endringer er jo ikke noe nytt, men hvordan vi velger å forholde oss til disse endringene - og endringer generelt - syns vi er spennende, sier Eckbo.