Innholdsbyrået Spoon ansetter fire - varsler at de skal ekspandere ytterligere
– Her starter alle løpende fordi de har så relevant erfaring fra før, sier byråleder i Spoon.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Innholdsbyrået Spoon melder at på grunn av høy etterspørsel fra mat- og drikkekunder, og en satsing på performance, har nå ansett fire nye med på laget.
I en pressemelding fra byrået opplyses det om at i januar og februar startet innholdsrådgiver Marthe Jensen, innholdsprodusentene Stine Sparingen og Meta Biørn, samt performancerådgiver Johann Ytredal.
– Det er veldig flott å ønske nye velkommen. Vi trenger både deres kompetanse og kapasitet, og her starter alle løpende fordi de har så relevant erfaring fra før, sier byråleder Marte Ramborg i meldingen.
Jensen er journalist og kommer fra HyperRedink, Sparingen har bakgrunn som markedsfører med Eurosko og Sempro på CV’en og Biørn har nisjekompetanse innen matstyling og matopptak.
Ytredal kommer fra MediaCom, der han også jobbet i skjæringspunktet innhold og digital distribusjon.
– Ønsket om å få jobbe i et byrå i vekst med dyktige folk og mange spennende mat-kunder var årsaken til at jeg takket ja til jobben. Ikke minst er Spoon kjent for å være et ekstremt trivelig sted å jobbe, sier Jensen.
Med de fire nye teller Spoon i Oslo nå 33 ansatte.
– Å få starte sammen med denne gjengen har vært ekstra hyggelig. Til tross for rare tider med hjemmekontor og har vi følt oss inkludert og velkomne fra dag en. Nå ser vi frem til å bli bedre kjent med både kunder og kolleger, sier Jensen.
Byrået skriver i samme melding at de vil ønske flere velkommen i løpet av kort tid.
– Det er krevende å få til en god start for nye ansatte med hjemmekontor og avstand, men jeg er imponert over hvordan de nye ansatte tar dette på strak arm og hvordan deres kolleger stiller opp for å gjøre det beste ut av situasjonen, sier Ramborg.