Tun Byrå ansetter realityfotograf som ny innholdsrådgiver
– I TV har vi alltid produsert innhold med mennesker i fokus. Jeg tror den måten å tenke innholdsproduksjon på er overførbar til byråverden, sier Jonas Ruud.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Tun Medias innholdsbyrå ansetter Jonas Ruud (40) som ny fotograf og innholdsrådgiver i Tun Byrå.
Det opplyser byrået om i en pressemelding.
Ruud har tidligere jobbet for Strix, Rubicon og Mastiff med produksjoner som Farmen, Robinson og Jakten på kjærligheten.
– I TV har vi alltid produsert innhold med mennesker i fokus. Jeg tror den måten å tenke innholdsproduksjon på er overførbar til byråverden, sier Ruud i meldingen.
Nå skal han fortelle historier om traktor.
– Selv om vi skal snakke om traktor, så er det jo bondens møte med traktoren som er det viktige, sier Ruud. Han gleder seg til å jobbe med en målgruppe som han opplever som jorda, folkelig og ekte.
Marianne Vangsøy, leder i Tun Byrå er glad for å få Ruud med på laget.
– Jeg er stolt over å få en så erfaren og dyktig fotograf med på laget. Jonas sin bakgrunn fra TV-bransjen er svært relevant for oss. Med pandemien har blant annet etterspørselen etter streaming økt. Med et sterkt TV- faglig team er vi godt rustet til å løse streaming for kundene våre og gi dem et produkt som setter seeren i fokus. For i tillegg til tekst og fotoproduksjon, er det etterspørsel etter video som øker mest for Tun Byrå, sier Vangsøy i samme melding.