– For Spalt PR betyr dette at vi som byrå vokser og kan posisjonere oss ytterligere innenfor motesegmentet ved å få jobbe med sterk merkevare som Lee Jeans, sier fungerende daglig leder (t.h.) Karoline D. Schei.

Spalt PR sikrer seg denimmerket Lee Jeans

Skal bidra til å forsterke markedsposisjonen i Norge.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Det amerikanske denimmerket Lee Jeans har innledet et samarbeid med PR og kommunikasjonsbyrået Spalt PR, når de nå skal forsterke sine røtter i det norske markedet.

– For Spalt PR betyr dette at vi som byrå vokser og kan posisjonere oss ytterligere innenfor motesegmentet ved å få jobbe med sterk merkevare som Lee Jeans, skriver fungerende daglig leder Spalt PR Oslo, Karoline D. Schei i en e-post til KOM24.

Hun ser fram til samarbeidet.

Spalt PR:

  • Spalt PR er et nordisk fullservice PR- og kommunikasjonsbyrå innen mote- og livsstilssegmentet.
  • Spalt PR Norge representerer merker som blant andre Unilever, Smeg, Stokke og Glitter.

– Vi er glade for at de har valgt oss, og ser fram til å styrke deres markedsmuligheter og strategisk se til at Lee Jeans blir enda mer synlig i gatebildet fremover.

Lee Jeans selges gjennom et stort antall forhandlere i Norge, skal samarbeide med Spalt PR om merkevarebygging og kommunikasjon direkte til forbrukeren.

– Det er svært viktig for oss at verdier til våre partnere stemmer overens med våre egne, og det viste seg raskt at Spalt-teamet deler vår hengivenhet til å drive bærekraft og stil fremover. Med over et kvart århundre med strategisk ekspertise i det skandinaviske markedet, er Spalt PR godt posisjonert til å bidra til å øke Lee Jeans sin utvikling i dette nøkkelterritoriet, og vi ser fram til å skape bevissthet og styrke vår posisjon gjennom samarbeidet, sier EMEA Markedsdirektør i Lee Jeans, Sanaa Sadik i en pressemelding.

Lee Jeans og Spalt PR starter sitt samarbeid med lansering av AW22.

Powered by Labrador CMS