KOK prøver seg på en ironisk tilnærming i sin nye reklamefilm.

KOK har laget ny reklamefilm: «Don’t Book a KOK Sauna»

Henter inspirasjon fra Visit Oslos kampanje.

Publisert

Visit Oslos reklamefilm «Is it even a city?» produsert av NewsLab har gått viralt og blitt sett over 10 millioner ganger på sosiale og digitale medier. 

KOK, som spiller en betydelig statistrolle i Visit Oslo-filmen, hoppet umiddelbart på ballen. Med en ironisk tilnærming er de avsender av filmen «Don’t book a KOK sauna».

I filmen som ble publisert i KOKs sosiale medier-kanaler forrige uke parodierer og hyller KOK den opprinnelige filmen ved å løfte fram kvalitetene ved deres flytende badstuer, samtidig som de på humoristisk vis advarer mot å faktisk booke en KOK-opplevelse. 

Med slagordet «Don’t book a KOK sauna» ønsket selskapet å skape nysgjerrighet og engasjement rundt sine unike badstueopplevelser, skriver de i en pressemelding.

– Vi ønsket å gi et humoristisk tilsvar til Visit Oslos reklamefilm og samtidig vise hva som gjør KOK-saunaene våre så unike. Med KOK ønsker vi å skape glede, ikke bare i badstuen, men også i sosiale medier forteller gründer og daglig leder i KOK AS, Kristin Lorange.

SE FILMEN HER:

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS