Tente på reklamestunt
Setter sunn seksuell helse på agendaen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Nå har Nytelse.no svart på reklamekampanjen til Maja.no, som igjen tuller med Kolonial.no. Slik videreføres budskapet om sunn seksuell helse.
Like før jul lanserte helseutfordreren Maja.no en kampanje der de tøyser med Kolonial.no. Startupen Maja.no leverer digitale helsetjenester for kvinner. I deres første kampanje benytter de teksten «Litt som kolonial.no, bare for tissen din».
Nytelse.no, som selger sexleketøy på nett, tente på stuntet. I en egen kampanje ble budskapet: «Litt som Maja.no, bare nytelse for tissen din»
– Både Maja.no og Nytelse.no driver med seksuell helse på nett. Sunn seksuell helse er utrolig viktig, og noe vi også har stort fokus på. Derfor lagde vi vår egen kampanje som spiller videre på Maja sin, der vi heier på alle som har dette som fokus, forteller presseansvarlig i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad i en pressemelding.
Kampanjen ble veldig godt mottatt av Maja.no, som delte den videre i sine kanaler.
– Det er gøy at Maja.no tar det med et smil. Vår spin off er ment som et kompliment, siden vi også slår et slag for sunn seksuell helse, sier Ebbestad.
Kampanjen er utviklet i samarbeid med Metro Branding, og kjøres lokalt i Oslo og på sosiale medier.
Teamet bak fra Metro Branding er kundeansvarlig Anne-Marthe Øien, kreatør og tekstforfatter Martin Berulfsen, kreatør Karoline Evju og medierådgiver Kristian Haakonsen.