For å markere navneendringen gikk hele dentsu X i helgen til toppen av Galdhøpiggen - Norge og Nord-Europas høyeste fjell
For å markere navneendringen gikk hele dentsu X i helgen til toppen av Galdhøpiggen - Norge og Nord-Europas høyeste fjell

RED dentsu X endrer navn og blir internasjonal spydspiss

– Vi har alltid utfordret bransjen og gått nye veier.

Publisert

– Vi skal fortsette å ha fokus på forretningsresultatene til kundene våre, og tror på kraften i kreativitet, fundamentert på en forståelse av forbrukernes underliggende motivasjoner. Vi har alltid utfordret bransjen og gått nye veier for å levere vekst og resultater for våre kunder, sier Adrien Bjørnskau, byråleder i dentsu X i en pressemelding.

Byrået ble etablert helt tilbake i 2005, da under navnet RED. I 2018 ble de en del av dentsu og gikk inn i det globale nettverket dentsu X.

De skriver selv at de siden da har vokst til å bli en spydspiss for dentsu X i Europa.

Byrået tar nå et steg lenger internasjonalt for å møte de endrede behovene til eksisterende og nye kunder som SATS, Entercard, Tibber med flere. 

Med økt internasjonal tilstedeværelse mener dentsu X at de kan møte den nye hverdagen med et styrket tilbud til kundene og markedet med alt fra avanserte løsninger som salgsmodellering og dashboards til kreative innholdsløsninger på tvers av landegrenser i dentsu X. 

– Dette for å gi kundene våre en forretningsmessig fordel overfor sine konkurrenter, sier Bjørnskau. 

Powered by Labrador CMS