Social Media Days:
Her er årets vinnere av Social Media Awards
Juryen gir pris i 12 kategorier til de beste kampanjene og de flinkeste personene og byråene innenfor sosiale medier.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Saken oppdateres fortløpende ettersom de ulike vinnerne blir annonsert.
Mandag gikk Social Media Days av stabelen på The Hub i Oslo - og i den anledning skulle også årets vinnere av Social Media Awards kåres.
Utdelingen - tidligere kjent som Gullenken - skal hedre personer i bransjen gjennom tolv ulike kategorier.
Vinnere 2021
Kategori: Årets betalte kampanje
Vinner: Fyresdal-kommune og @firgisle
Kategori: Årets dialog / relasjonsbygging
Vinner: DN Kvinner-gruppen på Facebook for Dagens Næringsliv
Kategori: Årets fagperson
Vinner: Christine Krieg, Krieg kommunikasjon
Les juryens begrunnelse av hvorfor Christine Krieg har vunnet, her.
Kategori: Årets Innhold/post
Vinner: - Ikke gå på do på stien, Norsk Friluftsliv
Kategori: Årets organiske kampanje
Vinner: Norges kuleste sommerjobb, JCP PRAD for Redningsselskapet
Kategori: Årets profil / side / kanal
Vinner: Hanne Lenes Vegetar!
Kategori: Årets strategi
Vinner: Universitetet i Oslo
Kategori: Årets student-case
Vinner: Anna Lærdal med Badetassen
Kategori: Årets talent
Vinner: Fredrik Fornes
Kategori: Årets team/byrå/avdeling
Vinner: - Bymiljøetaten, Oslo Kommune
Kategori: Årets virksomhet/merkevare
Vinner: Politi Vest på TikTok
I tillegg ble det delt ut en overraskelses-pris fra juryen. Den gikk til Folkehelseinstituttet.