Fra venstre: Dag Brekke-Rasmussen, daglig leder i WERA, Kjersti Hole Haatveit, strategisk leder i WERA og Styrk Fjærtoft.

Styrker laget med Styrk

Øker satsingen på PR- og kommunikasjonsrådgiving i Telemark og Vestfold.

Publisert

Styrk Fjærtoft skal med sin bakgrunn fra media og journalistikk bidra til å styrke rådgivingsteamet til WERA AS, skriver de i en pressemelding.

– Jeg ser frem til å samarbeide med WERA om å tilby kommunikasjonsråd lokalt i Telemark og Vestfold. Min erfaring er at næringsliv, kommuner og offentlig forvaltning ønsker å løse utfordringene selv, helt til krisen er så stor at man tyr til profilerte Oslo-rådgivere i forsøket på lokal brannslukking, sier Styrk Fjærtoft.

Styrk Fjærtoft fortsetter arbeidet i eget selskap som fotograf, innholdsskaper og rådgiver for sine kunder i bygd og by, og gleder seg til klarere satsing på kommunikasjon gjennom samarbeidet med WERA.

– For mange gir det trygghet å få råd fra tidligere statsråder som kan kunsten å prise egen kunnskap. For egen del blir samarbeidet med WERA en synliggjøring av lokale, matnyttige råd som potensielt løser delikate utfordringer før det blir krise for både omdømme og økonomi, fortsetter han.

Fjærtoft har over 30 års erfaring som journalist og flere år som selvstendig rådgiver. I tillegg har han vært næringssjef i Nissedal kommune.

Han har også har loset publikum gjennom talløse direktesendinger på radio og TV gjennom 20 år i NRK og erfaringer fra sitt eget talkshow STYRK live, VVP, Diskuteket, Norge Rundt, Dagsrevyen og Telemarksendinga der han takket for seg i 2009.

– Hans arbeid og ekspertise innen media- og kommunikasjon vil være en verdifull ressurs for WERA og våre kunder, sier daglig leder Dag Brekke-Rasmussen i kommunikasjonshuset WERA i Porsgrunn. 

Selskapet løser kommunikasjons- og markedsutfordringer for kunder i Vestfold og Telemark.

– Målet med samarbeidet er å styrke våre PR/mediatjenester og sikre at kundene får best mulig veiledning for å nå ut med sine budskap. Vi har mange industrivirksomheter som er i vekst, og som har behov for å spisse sin kommunikasjon mot ulike målgrupper. Det samme ser vi innen offentlig forvaltning, kommuner så vel som i tjenesteytende sektorer, sier Brekke-Rasmussen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS