Dinamo Design blir en del av Dinamo-familien.

Dinamo sikret seg anbud foran 18 andre byråer

– Fjær i hatten.

Publisert

– Den er vi glade for å ha fått!

Det sier en fornøyd Turid Rønningen i Dinamo Design, til KOM24

Dinamo sikret seg nylig en rammeavtale på kommunikasjonstjenester med Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse.

Avtalen har en potensiell verdi på seks millioner kroner over hele avtaleperioden, og det blir anslått at avtalens omfang kan være på alt mellom 0,5 til 1,5 millioner kroner årlig. 

– Avtalen betyr veldig mye for oss, det er litt trange tider. Vi har mye gjøre, men det å jobbe langsiktig med en stor aktør er noe vi ønsker oss. Det er noe vi er gode på, sier hun.

Det var totalt 19 byrå med i konkurransen og de ble målt på kvalitet (60 prosent) og pris (40 prosent).

Rønningen sier det er mer regelen enn unntaket i konkurranser for tiden.

– I de fleste konkurranser får vi mail om at det er så mange som har levert anbud, at man blir forsinket, forteller hun.

Det gjør at hun da blir ekstra fornøyd når det er de som stikker av med seieren.

– Det er en fjær i hatten når så mange leverer på et anbud. Vi gleder oss til å begynne å jobbe med dette, sier hun.

Dette er et samarbeid mellom Dinamo Design og Dinamo. Størsteparten av jobben er grafisk design

– Det er den store forsen til huset at vi har denne bredden og spesialområder som gjør at vi kan ta sånne kontrakter, sier hun.

Kontrakten ble sikret samtidig med at de flyttet inn i nye lokaler i sentrum. Hun forteller om god stemning etter å ha vunnet flere anbud den siste tiden. 

– Nå er vi supersentralt og lokalene er veldig godt egnet til å være så mange, sier hun og håper på et godt år.

– Jeg håper 2025 blir bedre enn 2024. Fjoråret var bra, men jeg håper 25 blir et bedre år!

KOM24 har ikke fått tak i Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse før publisering.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS