F.v. administrerende direktør i 24SevenOffice, Eirik Aalvik Stranden, og ny CMO i selskapet, Rebecca van Vuuren.
Foto: 24SevenOffice
Rebecca van Vuuren rykker opp i 24SevenOffice
– Hennes erfaring gjør henne til det ideelle valget til å lede vårt markedsteam inn i fremtiden.
Etter fem måneder som Head of Marketing Operations i 24SevenOffice, har Rebecca van Vuuren, blitt forfremmet til CMO.
– Rollebyttet vil være en overgang og en stor utfordring, og jeg gleder meg stort til å ta fatt på alt det innebærer, sier van Vuuren, i en pressemelding.
– Veldig stas
Det norske selskapet har hovedbase i Oslo, og kontorer i Stockholm og London. 24SevenOffice spesialiserer seg på forretningssystemer.
Siden januar har van Vuuren hatt rollen som Head of Marketing Operations – før hun gikk over i den nye rollen i mai. Hun trer også inn i selskapets ledergruppe, og blir sentral i arbeidet med merkevarebygging og kundekommunikasjon.
– Jeg har fantastisk dyktige kolleger som jeg ser frem til å jobbe videre med. Det å få tilliten i rollen som CMO i selskapet, og få muligheten til å bygge merkevaren videre, er veldig stas.
– Det ideelle valget
Administrerende direktør i 24SevenOffice, Eirik Aalvik Stranden, er strålende fornøyd med at van Vuuren takket ja.
– Jeg er veldig begeistret for at vi kan annonsere at Rebecca er ny CMO. Hennes erfaring, lederkvaliteter, pågangsmot og engasjement gjør henne til det ideelle valget til å lede vårt markedsteam inn i fremtiden, sier Aalvik Stranden.
Han legger ikke skjul på at selskapet har store ambisjoner om å vokse videre og forsterke selskapets posisjon som leverandør av forretningssystemer for mellomstore og store bedrifter.
– Vi ser et enormt potensial i å utnytte AI og automatisering for å hjelpe kunder med å øke produktiviteten, redusere kostnadene og drive innovasjon i deres respektive bransjer, avslutter Aalvik Stranden.