Learnlink ansetter sin første fulltidsansatt innen markedsføring
Nanny Thorvaldsen blir markedssjef for læringsplattformen Learnlink.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Jeg føler nesten alt har ledet opp til dette. Etter videregående jobbet jeg som vikarlærer på min gamle barne- og ungdomsskole. Det var gøy, men jeg kjente på det at jeg som da 21-åring trengte litt mer kjøtt på beina for å kunne bære rollen som lærer på best mulig måte, sier Nanny Thorvaldsen i en pressemelding.
Hun tar med seg erfaring fra selskaper som 500 Nordics, Loftet Studentinkubator, Dreams og Spotify. Nå skal hun bidra til at merkevaren Learnlink videreutvikles, og blir med det selskapets første fulltidsansatte innen markedsføring.
– Etter mange år på kryss og tvers av den nordiske startup-verdenen, har livet gått full circle og jeg er tilbake i en læreraktig rolle. Markedet blir klasserommet mitt, og foreldrene blir de som setter karakteren.
Endelig funnet riktig person
Læringsplattformen Learnlink, mener de har en sentral rolle i å bygge opp fremtidens arbeidstakere, og tilbyr kurs og opplæring i koding og programmering til barn over nett. Selskapet mener de sitter på kunnskapen og produktet for å spille en sentral rolle i at interessen rundt koding og programmering vokser nok til å møte etterspørselen fra bedriftene.
Daglig leder og medgründer i Learnlink Jonas Hyllseth Ryen, forteller at de har vært på jakt den riktige CMOen i årevis. Nå er jakten endelig over.
– Hun har bred erfaring og kan vise til strålende resultater Dreams og Spotify, men er samtidig sulten og lærevillig. Dette var et sårt tiltrengt tilskudd for et selskap som aldri har hatt noen in-house markedsføringskompetanse. Jeg gleder meg til å se alt vi får til videre.