A2N inngår strategisk og kreativt samarbeid med (i midten) Erik Heisholt og (f.v) Anders Krokfoss, og gründer og styreformann i A2N Jo Simen Skog (t.h).

A2N har inngått strategisk og kreativt samarbeid med Heisholt og Krokfoss

– Nå kan vi rett og slett levere full service kommunikasjon på svært høyt nivå inkludert strategi, kreative konsepter, produksjon innen alle tenkelige sjangere, sier gründer og styreformann Jo Simen Skog.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nylig inngikk reklame- og markedsføringsbyrået A2N et strategisk og kreativt samarbeid med kreatørene Erik Heisholt og Anders Krokfoss.

– Vi snakker om to av Nordens mest meritterte fagpersoner innen strategi, merkevarebygging og kreativitet. Det nylig inngåtte strategiske og kreative samarbeidet med Heisholt og Krokfoss, er et resultat av et tydelig fokus fra vår side for å skape et nytt kapittel i A2N sin historie med enda høyere ambisjoner om å levere et bredt spekter av arbeid av topp internasjonal klasse til eksisterende - og nye oppdragsgivere, sier gründer og styreformann Jo Simen Skog til KOM24.

Vil være vesentlig mer synlig

Krokfoss er styremedlem i A2N og kjenner byråets kompetanse og styrke svært godt.

– Han har vært med på å utforme våre ambisjoner om ta A2N til et enda høyere nivå, og han har hatt et godt samarbeid med Heisholt i mange år, og det viste seg raskt gjennom våre samtaler at både faglig og menneskelig kjemi stemte godt overens.

Heisholdt og Krokfoss holder foredrag om kreativitet (på skjerm sees caseeksempel Stavernfestivalen).

Ifølge Skog betyr samarbeidet at A2N over natten kan tilby strategisk, forretningsmessig og kreativ tyngde, gjennomføringskraft, historiefortelling og kampanjeutviking på høyt internasjonalt nivå, i tillegg til den spesialkompetansen på utvikling av digitale strategier og kampanjer som byrået allerede besitter.

– Nå kan vi rett og slett levere full service kommunikasjon på svært høyt nivå inkludert strategi, kreative konsepter, produksjon innen alle tenkelige sjangere. Vi har jobbet sammen på ulike prosjekter litt over i en uke, og allerede har det skjedd fantastiske ting vi gleder oss til å dele. Så nå lar vi dette få utvikle seg, og ser hva som skjer fremover. Man skal aldri skryte av noe man ikke har gjort, men jeg tror A2N vil være vesentlig mer synlig nå fremover.

– Ujålete, engasjerte og nysgjerrige

Heisholt og Krokfoss er ikke ansatt i byrået, men et strategisk samarbeid.

– Vi tror på styrken i dette, og det er også slik Erik og Anders jobber gjennom sine respektive selskaper Heisholt Inc. og AKA Projects.

Heisholt er en prisbelønt kreativ ledere og konseptutvikler gjennom 30 år, og har lang erfaring som kreativ leder, grunnlegger og partner av kreative selskaper med høyt internasjonalt nivå.

Krokfoss er en erfaren gründer, administrerende direktør, markedsdirektør, investor, styremedlem og foredragsholder med lang og tung erfaring innen helse-, teknologi- og medieindustrien. Han står bak flere prisvinnende og suksessfulle merkevare- og innovasjonsprosjekter, og har de senere årene startet opp og ledet flere selskaper innen helse og persontilpasset medisin.

– De kommer inn med en aura, tyngde og erfaring som er ganske unik, og som du merker med en gang. Både som mennesker og fagpersoner er de svært motiverende å være i samme rom med. Men det som er fint er at ikke det er snakk om masse flotte ord, modeller og prosesser. Erik og Anders er ujålete, engasjerte, nysgjerrige og stiller de rette spørsmålene, slik at man blir utfordret på en lærerik og motiverende måte - ikke belærende. Og det passer perfekt med slik A2N er som selskap i dag, og ikke minst slik vi fortsatt ønsker å være.

Powered by Labrador CMS